Privacybeleid

New On gevestigd aan Prins Hendrikstraat 13, 4797HA Willemstad, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens.

Persoonsgegevens die wij verwerken
New On verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Wij verwerken de volgende gegevens:

  •  Voor- en achternaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Overige persoonsgegevens bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch.

Met welk doel verwerken wij persoonsgegevens?
New On verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

  • Zodat je een bestelling kunt plaatsen die we kunnen verzenden
  • Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder
  • Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
  • Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
  • Je de mogelijkheid te bieden een account aan te maken

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren
New On bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk om doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld.

Delen van persoonsgegevens met derden
New On verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken
New On gebruikt alleen technische en functionele cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website  verder optimaliseren. Je kunt informatie die eerder opgeslagen is verwijderen of je afmelden via je internetbrowser instellingen. 

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens. Neem contact met ons op als je hier vragen over hebt!

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
New On neemt de bescherming van jouw gegevens uiterst serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice.

Algemene veelgestelde vragen

Hoe kan ik New On het beste bereiken?

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:30 via 06 407 256 30

Of stuur een e-mail naar info@newon.nl. Wij vinden de service en bereikbaarheid zeer belangrijk, we antwoorden altijd binnen 1 werkdag!

Welke opties voor betaalmethodes zijn er?

  • IDeal
  • Klarna
  • Bancontact Mister Cash (België)
  • Creditcard (Maestro, Visa en Mastercard)
  • Cadeaubon New On

Ik heb geen track en trace code ontvangen, wat nu?

Controleer je spambox; het is mogelijk dat de bevestiging daar terecht is gekomen of stuur ons een mailtje naar info@newon.nl en wij mailen je de track & trace code.

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat nu?

Als je met ons contact opneemt voordat het pakket verzonden is passen wij het voor je aan. Is het pakket al verzonden dan komt het waarschijnlijk retour afzender.

Neem contact met ons op voor verdere informatie via info@newon.nl

Inklapbare content

Wat zijn de levertijden?

Na het plaatsen van je bestelling doen wij ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te leveren. Na verwerking wordt de bestelling binnen 2-3 werkdagen verzonden via PostNL. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestiging per e-mail, inclusief een track & trace-code.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Controleer dan je spambox; het is mogelijk dat de bevestiging daar terecht is gekomen!

Wat zijn de verzendkosten?

De standaardverzendkosten zijn €4,95 voor Nederland en €5,95 voor België. Is je bestelwaarde boven de €100? Dan is de verzending GRATIS!

In welke landen/regio's levert New On?

Op dit moment leveren wij alleen in Nederland en België. Uiteraard is het streven in de toekomst om ook in andere landen actief te zijn.

Hoe kan ik een retour/ruilverzoek indienen?

Aanmelden van retour kan heel eenvoudig en snel via ons online retoursysteem. Zoek je bestelling op en geef aan welke items je retour wilt sturen of wilt ruilen. Ook kun je hier aangeven indien er items zijn die kapot zijn of die verkeerd geleverd zijn.

Wanneer je je retour hebt aangemeld, krijg je een bevestiging. Stuur je items vervolgens naar onderstaand adres:

New On
Prins Hendrikstraat 13
4797 HA Willemstad

Inklapbare content

Voor wie zijn de retourkosten?

De kosten voor het retour sturen van jouw pakket zijn voor eigen rekening.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben.
  • Wil je een artikel ruilen voor een andere maat? Geef bij het aanmelden van retour aan dat je wilt ruilen en voor welke maat je het artikel wilt ruilen. Zodra jouw retour bij ons binnen is sturen wij gratis de juiste maat op indien deze op voorraad is. Mocht de juiste maat niet op voorraad zijn dan wordt de ruiling automatisch omgezet in een retour en het bedrag gecrediteerd.
  • Retourneren is geheel op eigen risico.
  • De kosten voor het retour sturen van jouw pakket zijn voor eigen rekening.
  • Artikelen moeten in originele, ongewassen en ongedragen staat zijn.
  • Let op: Sieraden, lingerie en badkleding mogen niet retour i.v.m. hygiëne.
  • Let op: Sale items afgeprijsd van 30% of meer mogen niet meer retour.
  • Kleding met foundation vlekken worden niet geaccepteerd.
  • Na het wassen van artikelen vervalt de garantie.
  • Artikelen met draaggeur van zowel deo als parfum worden niet in behandeling genomen.
  • Zonnebrillen mogen retour worden gestuurd, maar wel op eigen risico, mocht de bril beschadigen tijdens transport dan zijn wij hier niet verantwoordelijk voor. 

Hoe zit het met terugbetaling van een retour?

  • Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, betalen wij binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag terug. Let op: retourneer je slechts een deel van je bestelling, dan worden de verzendkosten van de heenreis van het totale bedrag afgetrokken. Bij een volledige retour krijg je uiteraard ook de verzendkosten terug.

  • Heb je een bestelling betaald met een cadeaubon en wil je retourneren? Dan ontvang je een nieuwe kaart met het volledige bedrag erop. Wanneer de aankoop is gedaan met een combinatie van een cadeaubon en een andere betaalmethode, wordt de cadeaubon waarde als eerste verwerkt. Het resterende bedrag wordt op de rekening die bij ons bekend is gestort.